پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

پارسا نفس مامان و بابا

گلچین(آبان-آذر91)

1391/9/18 15:31
نویسنده : مامان شادی
1,052 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جوناي گلم، خوبيد؟ ما هم خوبيم ( به لطف خدا)

اين سري فقط ميخوام چند تا عكس منتخب براتون بذارم، اميدوارم خوشتون بياد.

اين عكس 1 روز بعد از تولدمه كه چشم مامانمو دور ديدم و رفتم روي مبل و دارم فضولي مي كنم و با عكساي خودم حال ميكنم:

1 روز بعد از تولد

 

اين عكس 1 روز بعد از مرخص شدن از بيمارستانمه، مي بينيد چقدر بيحال بودم؟ مامانم واسم CD  عمو پوررنگ گذاشته و منم دراز كشيدمو دارم تماشا مي كنم.(آخه مي دونيد، منو 25 ابان91 به دليل اسهال استفراغ شديد تو بيمارستان بستري كردند، خيلي خيلي بد بود)

1 روز بعد از مرخص شدن از بيمارستان

 

اين هديه ها هم مامان منيژ و خاله عسل روز بيمارستان واسم خريدند تا من سرگرم بشم و كمتر گريه كنم.

هديه

هديه مرخص شدن از بيمارستان

 

اين عكس من و بابا جونم تو پاركينگ مامان بزرگمه در روز تاسوعاست(5 آذر 91) كه واسه شام نذري عدس پلو درست كرديم و منم خيلي خوردم جاي همتون خالي.

نذري

نذري

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)