پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا نفس مامان و بابا

26 ماهگي پارسا جونم

1391/11/24 13:37
نویسنده : مامان شادی
1,017 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جوناي گلم، خوبيد؟

 

 چه خبرا ؟ خيلي خوشحالم چون مامانم ميگه داره عيد مياد...هورا.....

 مهمترين چيزي كه ديگه كم كم داره منو يه خورده مغرور مي‌كنه حرف زدن و شيرين زبونيمه، كه همه كشته مرده حرف زدنم هستن و كلي ذوق مي كنن

، تازگي‌ها وقتي ميخوام مهمون ها را بدرقه كنم ميگم" با اجازه، خوش اومدين "كه همه كلي بغلم مي كنن و فشارم ميدن.

هر كي غذا مي خوره بهش ميگم "نوش جونت بخور قوي بشي، چاق بشي."

  معني گربه و ماهي رو هم به انگليسي بلدم.

 تازشم اينكه همه آهنگهاي مورد علاقمو از حفظ ميتونم بخونم مخصوصا آهنگاي ابي رو. آخه من عاشق رقص و آوازم.

چند شبه كه خودم تنهايي ميرم تو تخت پاركم كه كنار تخت مامانم اينهاست مي خوابم آخه مامانم ميگه ديگه بزرگ شدي.(به قول خودم آفرين به پارسا)

راستي ديگه مامانم در طول روز منو پوشك نميكنه و منم خيلي باهاش همكاري مي‌كنم و به موقع جيشمو ميگم، مامانم هم ذوق مي‌كنه و قربون صدقم ميره.

 

 

 28 دي به اتفاق مامان و بابام رفتيم تولد دوست جونم(آرش) جاي همتون خالي كه حسابي خوش گذشت و كلي شيطوني كرديم و رقصيدم.

 

animations of dividing lines- birthday cakes

مهمترين و شيرين ترين اتفاق اين ماه، اومدن بابا صادق جونم بود كه خيلي دوسش دارم و وقتي اون هست ديگه هيچكسي رو نمي‌شناسم و نميخوام بغل هيچكس به جز بابا صادق برم. مثل هميشه واسم سوغاتي‌هاي خوشگل آورد. البته توپ قرمز و ماشينو خودم تلفني بهش سفارش داده بودم و زحمت كشيد و واسم آورد آخه منو خيلي دوست داره...منم عاشقشم يه عالمه...

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

               

 البته تو اين مدت يه كسالت جزئي داشتم (خيلي طولاني هم شده) كه دكتر بهم دارو داد و دوباره پاهام دچار حساسيت شده بود و خشكه زده بود و خيلي مي‌سوخت و آبريزش بيني داشتم و مامانم اين ها خيلي نگرانم بودن.

 يكشنبه 22 بهمن عروسي خاله سحر بود كه همگي به اتفاق رفتيم عروسي البته بابا صادق و بابا حجت نيومدن. من اصلا" تو عروسي مامان شادي و اذيت نكردم و خيلي پسر آقايي بودم و همه رقص هايي رو كه بلدبودم، واسشون اجرا كردم(هندي،بندري، قر، دست به كمر و...) از جمله رقص بندري رو كه تازه ياد گرفتم و كلي واسشون بندري رقصيدم.هورااااااااااااا

راستي  ني ني گولوهاي خوشگلم Happy Valentine Day  ...دوستون دارم خيلي زياد

Love Divider Graphic for Facebook

 

دوست جوناي خوشگلم، عكسامو تو ادامه مطلب ببينيد..يه عالمه بوس

 

 

 

 

 

تولد آرش

 

تولد آرش

 

تولد آرش

 

اينجا مغازه كاشي فروشيه كه فقط مي رفتم لابلاي كاشي ها قايم موشك بازي مي كردم و نمي ذاشتم مامانم اينا كاشي انتخاب كنن:

كاشي فروشي

 

اينجا حاضر شديم كه بريم عروسي خاله سحر، خوش تيپ شدم؟كراواتم بهم مياد؟؟؟

عروسي خاله سحر

 

عروسي خاله سحر

عروسي خاله سحر

 

 

سوغاتي بابا صادق جونم، خوشگله نه؟؟؟

سوغاتي بابا صادق جونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه جونی
15 اسفند 91 12:37
سلام عزیزم حتما به وبلاگم سر بزن اگه دوست داری برای نوروز دلبندتو سورپرایز کنی