پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

پارسا نفس مامان و بابا

20 ماهگی پارسا

1391/8/14 8:14
نویسنده : مامان شادی
771 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جوناي گلم ، دلم واسه همتون تنگيده .آخ جون اين دفعه ماماني از زبون خودم داره واستون مي نويسه.خيلي وقته كه غيبت داشتم ولي الان دست پر اومدم با يه عالمه خبراي خوش و عكساي خوشگل خوشگل.هوراااااقلب

يه روز جمعه رفتيم نمايشگاه غنچه هاي شهر تو برج ميلاد، خيلي خوب بود واسه من يه تجربه جديد بود كه با بچه ها نقاشي بكشم، تئاتر ببينم، خاك بازي كنم و ... و كلي هم جايزه هاي خوشگل به من دادند مثل بادكنك، برچسب، كلاه.

 

در بدو ورودمون به نمايشگاه يه سري وسايل بازي بود كه من از استخر توپش خوشم اومد و از بابايي خواستم كفشامو در بياره و بعدشم يه شيرجه زدم تو استخر:

نمايشگاه غنچه هاي برج ميلاد

 

 

ايجا هم حالت مهدكودك درست كره بودند و از اونجاييكه ماماني من عاشق رنگ صورتيه از من خواست تا اينجا وايسم تا از من عكس بگيره و منم قبول كردم:

نمايشگاه

 

 

اينجا رفتم و در جمع بچه ها، خودم تنهايي رو صندلي نشستم و شروع كردم به نقاشي كشيدن:

نمايشگاه

 

در حال شن بازي!!!

 

به اين عروسكها همش مي گفتم " حسني" خيلي دوسشون داشتم :

حسني

حسني

ايجا همگي نشستيم و داريم يه تئاتر خوشگل راجع به ترافيك مي بينيم و آخرش هم يه كلاه زرد جايزه گرفتم:

تئاتر

 

يه عكس هنري

نمايشگاه

نمايشگاه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ترنم کوچولو
1 آذر 91 8:55
پارسا جان تولدت مبارک
خاله شبنم
21 آذر 91 10:08
خاله جونم خيلي نازي ولي چرا منو با خودت نبردي شيطون؟؟؟